اصرار عجیب سایت های خبری در استفاده از تصاویر متحرک

site_khbari

سال ها است که استفاده از تصاویر متحرک برای جلب نظر بازدید کننده ها منسوخ شده است و با روش های بسیار پربازده تر و زیبا تر جایگزین شده است . ذهن من عادت کرده است وقتی وارد یک سایت می شوم به  این گونه تصاویر توجه نکنم .ولی استفاده از این روش فلسفه ای دارد ، در چشمان و مغر ما سلول ها و مکانیزمی وجود دارد که باعث می شود ما به چیزهای متحرکی که در میدان دید ما وجود دارد نگاهی بیندازیم.در اسکرین شاتی که از صفحه گرفتم می توانید خودکشی رم و پردازش گر را برای بالا نگه داشتن سایت خبری انتخاب را ببینید تازه این عکس بعد از لود کامل سایت  است. شما این روش می پسندید؟

 

Digg This
Reddit This
Stumble Now!
Buzz This
Vote on DZone
Share on Facebook
Bookmark this on Delicious
Kick It on DotNetKicks.com
Shout it
Share on LinkedIn
Bookmark this on Technorati
Post on Twitter
Google Buzz (aka. Google Reader)

۳ دیدگاه

  • افزونه Adblock رو صرفا برای مقابله با تصاویر این‌چنینی و فایل‌های فلش (با HTML5 مشکلی ندارم) قرار دادم.
    هم چشم رو بشدت اذیت می‌کنن و هم اینکه بار پردازشی رو بشدت بالا می‌برند.
    بعضی‌هاشون که چنان چشمک می‌زنند که فلاشرهای بارها و کلاب‌ها جلوشون کم میارن. چنین تبلیغاتی اگه محصولی عالی رو بصورت رایگان هم توزیع کنند، من بهیچ‌عنوان روی اونها کلیک نمی‌کنم تا متوجه بشن چنین تبلیغاتی ابدا جنبه مناسبی برای اون‌ها ایجاد نمی‌کنه و بفهمند که باید به کاربر و مشتری احترام گذاشت.
    برای جلب توجه فکر نمیکنم راهی بهتر از این باشه که با چماق بکوبی توی سر طرف. پس اگه اینجوریه باید کاسب‌های بازار یک نفر رو استخدام کنن که دم مغازه/شرکتشون بایسته و با چماق بکوبه توی سر عابر و بعد فرار کنه داخل مغازه/شرکت!

    • فرهاد دلیرانی

      منصور @ اولا تشکر می کنم از نظر خیلی خوبتون و جالبتون که از خود مطلب کاملتره. من هم مثل شما به هیچ وجه روی این تبلیغات ها کلیک نمی کنم تا خودشون به توهین آمیز بودن تبلیغاتشون پی ببرند.

نظر خود را بنویسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *